BLI MEDLEM AV AVDELING ØSTFOLD

Avdeling Østfold - Ryggforeningen i Norge er den offisielle Facebookgruppen til de som har tilhørighet i Østfold.

Her i Facebookgruppa kan en fritt legge ut informasjon, spørsmål og erfaringer. MEN taushetsbelagte ting og medisiner/ pillebruk skal ikke diskuteres her. Innlegg som går på det vil bli strøket. Dette er ei gruppe hvor vi viser respekt, støtter og hjelper hverandre. Det er også lov å være positiv og blid.

Av hensyn til våre deltakerne, er Facebookgruppa lukket, det vil si at ingen utenforstående kan se det som skrives her. Den tryggheten er viktig for hver og en av oss, og vi må derfor stole på at ingenting av det som skrives her inne blir kopiert og formidlet til utenforstående. Ingen deltakere må uten videre, lenke til utenforstående grupper og sider på Facebook. Da slike koblinger lett kan virke misvisende og skape uklarhet i forhold til hva vi står for, og hvem vi samarbeider med.

Med vennlig hilsen Ryggforeningen i Norge - Avdeling Østfold