Ryggstøtten

Ryggstøtten trykkes i ca 4 000 eksemplarer som sendes til alle hovedmedlemmer i Ryggforeningen i Norge. Ryggstøtten sendes og til fagpersoner innen helse, helseinstitusjoner. Blant de siste er sykehus (ortopedisk avd, radiologisk avd m.fl.), klinikker, helsesportsentre, ergoterapeuter, fysioterapeuter, FFO, kiropraktorer, rehabiliteringssentere, lærings- og mestringssentere og mange flere.

Ryggstøtten brukes også aktivt på Verdens Ryggdag og andre stands Ryggforeningen har i lokalmiljøet.

Ryggstøtten utkommer 4 ganger per år.  Ryggstøtten inneholder stoff om rygghelse spesielt og muskelskjeletthelse generelt.

Redaktør av Ryggstøtten er Eirik Moe. Redatøren kan kontaktes ved å å bruke denne funksjonen "kontakt Ryggstøtten".

Vi vil gjerne at dere skal finne vårt medlemsblad på alle steder hvor nakke-, rygg- eller bekkenpasienter får helsehjelp. Tips oss gjerne dersom det er institusjoner eller møteplasser som ikke har vårt medlemsblad.

Nye annonsepriser er under utarbeidelse. Ta kontakt med vårt Servicekontor for nye annonsepriser.

Er du ikke medlem meld deg inn HER.